Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op zondag 9 september 2007.

In Hallum had ik meer water verstookt dan benzine en we wisten de oorzaak niet precies.

Dus koppen er afgehaald in de week voor de cross. We kwamen er achter dat alles er uitzag zo als het moest wezen.

Vrijdagavond was ik om 0.48 uur nog aan het sleutelen omdat ik eigenlijk naar Blauwhuis wilde zaterdag.

Maar dat bleek niet haalbaar. Ik moest de uitlaat nog monteren en banden uitzoeken en de vrachtwagen laden en bougies en luchtfilter wassen en de acculaden en proefrijden en dat ging niet lukken. Zaterdag ochtend was monteur Ed er op tijd.

Om 1100 uur liep de auto en toen zijn we in blauwhuis gaan kijken bij de cross en daar was tot groot vermaakt een springkussen.

Kijk maar eens op www.pewi.nl bij de foto's. In friesland heb ik kennis gemaakt met nog meer 112 fans en ik had van hun een presentje gekregen waar voor bedankt. S'avond heeft martijn Boersen geholpen alle bougiekabels na te kijken en er een paar te reparen en we hebben ontsteking afgesteld. Ed heeft bumper deel er af geslepen en daar hebben we voor de 4e keer in 2  maanden een nieuw stuk in gelast.

Toen nog even korte proefrit gemaakt  en de vrachtwagen geladen.

 

Zondag ochtend was Hein er op tijd. We hebben toen de inboort camera gemonteerd op de stockcar en daar heb ik de eerste manche mee gereden en toen was de batterij op. 

Ik weet wel dat geluid mislukt was wegens veel te hard en dat we daar nog wat voor moeten bedenken.

Hein heeft een schijf gedraaid en daar een paar onderdelen op gemaakt van een crossbril met filmpje voor de lens.

Deze film heeft een elektromotor gekregen met een timer zodat deze om de 6 seconden 1 seconden draait.

Achteraf gezien was dit een beetje veel omdat de rol er in 1 manche door was gegaan en dat is niet nodig.

De opneemunit zit in een grijze kast achter de stoel en heeft geen bewegende delen.

De batterij zit er ook in.

Links van mij zit een schakelaar waar mee in video aan en uit kan zetten.

De camera is iets groter dan je vinger en zit in een metalen buis met een klem op kooi.

Om verlies te voorkomen is er voor de safety een ketting aan gemaakt.

Ik rij zelf met propjes in me oren en op mijn aanraden heeft ZZ-top *** ze nu ook in. In Sint-Maarten waren denk ik een stuk of 45 stockcars en er was meer publiek dan ik gedacht had. 

 

Manche 1 

In Manche begon ik wel redelijk,  ik denk dat ik als 11e over de streep kwam.

Ik kwam te kort en dat wist ik eigenlijk ook wel want ik had erg groot rechter achterwiel ( 216 cm ) onder de wagen gezet waardoor ik niet goed op toeren kwam.

Van begin tot eind achter 393 gezeten en ik ben voorbij gestoken door ik denk 9 auto's.

snelste tijd 19.803  

Video van Hein op; 

Een voorlopige versie van manche 1 staat op: http://www.youtube.com/watch?v=pIPJi4bjePw
 

Manche 2

In mijn 2e manche ( manche 3 ) iets wat kleiner wiel ( 212 cm ) er onder gezet met erg weinig profiel. 

Dit was nog niet ideaal door dat ik toch wat grip miste maar temperatuur en benzine te kort problemen had ik niet.

En als die gewoon trekken blijft dan is het genieten van de dikke vette Mopar V-acht sound.

Na afloop heb ik marcel een wiel gegeven en gevraag of die bij Maris een American Racer band met omtrek 210 a 212  wilde halen.

Dus weer 140 euro lichter, wiel gemonteerd en toen omtrek gemeten. Bleek dus 219 te zijn en dat is eigenlijk een beetje te veel voor mij. 

Wij rijden met een Opel blitz achteras want die is goedkoop en daar zit een overbrenging in van 5,5 en er rijden er veel met een " commer " -as en die heeft een overbrenging van 5,7 waar door er een groter wiel onder kan ( ik denk dat het commer wordt genoemd maar dat het geen commer is )

snelste tijd 20.561

 

Manche 3

In manche 3 ( manche 5 van de dag ) over de finish gekomen op 5e plaats en grip bleek beter.

29 was in de ronde gegaan in ronde 3 of zo en reed achter mij. Ik dacht ik ga niet aan de kant en als je er voorbij wil dan merk ik dat wel.

Dat duurde uiteraard niet erg lang want Durk had haast. Jammer dat alleen toen door de klap ook mijn V-snaar er af was geschoten.

Dus ik heb 12 ronde me de tyfus lopen scheuren aan het stuur en ik heb van ronde 10 tot 14  Wierd en Sjors achter me aangehad en ik verwonderde mijzelf er over dat ik ze nog zolang voor kon blijven zonder stuur bekrachtiging.

Ik kwam wel bekaf over de streep.

snelste tijd 19.600

 

Finale

Daniel Bonne kwam langs en die adviseerde om de druk omlaag te doen van 2,5 naar 1,7 en vertelde me dat de auto daar door wel anders ging rijden.

Wel hij had niets te veel gezegd, rechtstuk op komende volgas trok de auto flink naar binnen, of te wel met achterkant naar buiten!!

De start was behoorlijk spectaculair alles op een hoop en ik kwam er goed tussen door. Herstart, weer de boel op elkaar en ik kwam er weer tussen door. 

Weer een herstart toen bleef het een beetje rijden en er raakte nog heel wat auto's van de baan.

Ik werd er door een paar ingehaald waaronder 31 en 64 en die konden beide niet verder.

Uiteindelijk werd ik 7e.

Durk reed erg sterk en liet zien dat hij dit jaar de juiste kampioen is.

Normaal gesproken ben ik 1.1 tot 1.7 seconde langzamer als de snelste

In deze finale had H29 de snelste tijd met 18.960 en ik zat daar met snelste tijd van 19.698 maar 0.729 seconde achteraan.

Deze laatste seconde er af rijden dat gaat nog een hoop uren sleutelen en veel wedstrijden rijden kosten.

 

Aangezien ik vrijwel nooit zo ver voorin zit bij de finale wist ik dus ook niet wat dit betekende

Ik was over de finish gekomen achter h35 en ik denk dat als het crossen nog iets langer had geduurd dat ik hem nog voorbij was gegaan.

Achter afgezien was het jammer dat ik geen 6e was want dan had ik een beker gehad.

Bij uitreiking van de enveloppen met dagprijzen kwam de verrassing voor vele; 112 Klaas verslikte zich en zei nog een keer 112 Arjan Ligthart vijfde prijs.

Ik zat vooraan en was blij verrast want ik wist wel dat ik alles redelijk net over de finish was gekomen en dat ik voor mijn doen goed had gereden maar da ik zo goed had gepresteerd dat wist ik niet.

Dus 90 euro in de tas.

Sommige zeiden tegen mijn; jammer dat seizoen nu af is want het was te kort voor jouw. De verbetering in wegligging en rijden en tijden is in de loop van de tijd zicht baar. Na ontvangst van de envelop nog vele leuke reacties gehad. 

Op naar huis, nu even kijken waar we nog een keer kunnen rijden of dat dit de laatste keer was voor de oude 112 wagen ????.

 

*** ZZ-top is Team Texel 33, 2 mannen met baard en 1 drummer

1e
manche
2e
manche
3e
manche
4de
manche
5de
manche
6de
manche
  Finale Dagklassement
1 26 32 46 332 151 332 29 29
2 3 227 29 540 46 393 12 332
3 29 151 3 32 76 64 60 26
4 540 84 26 151 53 51 332 151
5 64 43 112 227 112 540 26 112
6 2 35 59 12 61 84 35 540
7 33 172 60 17 98 31 112 3
8 94 98 7 41 2 172 33 46
9 23 7 21 393 179 60 2 32
10 393 76 44 33 29 94 7 60
11 112          

Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op  zondag 12 augustus met NK stockcar 2007.

Ik was op tijd in Sint-Maarten, zo rond 9 uur en ik was nummer stockcar nummer 40. Ik keek er erg van op hoeveel er hoe vroeg al waren en er kwamen er nog veel achter aan.

Jeroen Wekema werd volgens iemand op acongastenboek 2 keer aangereden.
Maar hij is denk ik door 6 auto's aangereden waarvan ik de tweede was.
Klap van mij was zacht omdat ik nog een behoorlijk kon remmen en ontwijken.
Ik had em een klein tikje gegeven met me bumper en toen lande ik achter op jan die tegen binnenkant baan aan stond.
Toen ik daar stond begon het geklapper echt een meter of 5 naast me
Ik was degene die er het dichtst bij stond.
Ik heb enorm geluk gehad dat ik er niet stond toen de buck aankwam en wainman.
Koopman knalde er ook overheen.
Wie de andere is die hem geraakt heeft weet ik niet maar het waren dus
65 112 92 uk212 37 ...

Sorry voor diegene die gister voor mijn auto liep voor toen ik van de baan afkwam en waar tegen ik zei op een onvriendelijk toon dat ze niet voor de auto moeten lopen.

Mijn koppeling is niet fris en als je van de baan af kom en de auto is verschrikkelijk heet en je ben zelf ook zeer warm en vermoeid en je moet op diverse zaken letten en dan loopt er nog 1000 man in de pits ( dit vindt ik niet erg ) en van die 1000 man zijn er altijd weer een stuk of 6 die vlak voor je stockcar moeten lopen als je door de pits rij. En dan heb je nog de groep ouders die in dromenland lopen met hun kinderen en niet op hun zelf kunnen letten en al helemaal niet op hun kinderen. Ik ben gewoon bang voor ongelukken in de pits. Een aantal bezoekers denkt dat het net zo makkelijk is om met een stockcar te rijden als met een auto en dat je gewoon kan stoppen en kan rijden wanneer je wil. Wel ik zal u vertellen die ligt niet zo. Bakken en koppeling hebben enorm te lijden van alle keren schakelen en stoppen en wegrijden dus dat wil je zo kort min mogelijk doen.

Ik hoop dat de bezoekers iets meer opletten als ze in een rennerskwartier lopen waar stockcars zijn.

Gister was ik aan het slijpen omdat me bumper in elkaar ligt en dan gaat er een jochie van een jaar of acht 2 meter achter me staan en ze zien totaal het gevaar niet. Gelukkig keek in tijdig om en heb ik hem weg gestuurd. In een moment van onoplettendheid van mij en van de ouders van zo'n jongen zou het zo maar kunnen dat hij ernstig oogletsel op loopt en dat willen we niet.

Manche 1 

In Manche 1 begon de auto te stotteren maar ik ben over de finish gekomen.

Het was erg stoffig en zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt bij acon.

Snelste tijd 22.149.

 

Manche 2

In de tweede manche voor mij ( manche 4 ) begon de auto weer te stotteren en kreeg ik een lekke band RA.

Ik ben er uit gegaan met lekke band.

Later zag ik diverse rijders door rijden met een lekke band RA wat volgens mij tegen de regels.

Snelste tijd 20.978.

 

Er kwamen nog medeclub genoten van Mopar Club holland langs,Kurt en Chris.

 

Manche 3

In manche 3 ( mache 6 van de dag ) over de finish gekomen.

Snelste tijd 21.312.

 

Finale

Ik was blij verrast dat ik finale mocht rijden als laatste gestart.

Ik denk dat ik snellere rondetijden heb gereden in de finale dan over de dag en na de rol van 84 en 33 is de auto aan de kook geraakt en had ik last van vapour lock en daar door ben ik 4 ronden voor het einde gestrand.

Ik baalde enorm.

Snelste ronde tijd 20,408.

 

Ik wil Sip feliciteren met overwinning en 64 met tweede plaats.


Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op  zondag 8  juli 2007.

Ik was op tijd in Sint-Maarten, zo rond 8.40 uur en Fred Hink reed al voor mij het terrein op.

Enkele bekende strijders waren er niet; 88,12, 58, 67, 167, 267, 55, 83, 92, 65 maar er waren even wel weer veel stockcar F1 wagens aan de start.

Enkele uren later kwam meneer VD Meer en daar hadden we lang op gewacht.

Rijdersbriefing

De Rijdersbriefing heb ik gemist omdat ik niets heb gehoord en de geluidsinstallatie was een stuk slechter opgesteld als de vorige keer.

Het oproepen van Klaas heb ik over de hele dag amper gehoord. Dus misschien dat installatie door iemand anders was opgebouwd.

 

Manche 1 

In Manche 1 begon de auto te stotteren in de 2e ronde en later bleek dat er een bougiedop stuk was.

Snelste tijd 21.461

 

Manche 2

In de tweede manche voor mij ( manche 4 ) begonnen er pittige kuilen in de baan te komen. 

1 keer reed ik achter Ouwe en die zag ik met de wielen 80 cm van de grond en een halve seconde later was ik met de wielen 80 cm van de grond.

En even later stond  ik in laatste ronde in sloot, ouwe kloste op een groep die stil stonden en ik zou er omheen en hij vertrok en reed naar rechts waar ik reed. De afsleep dienst mag van mij in vervolg wel eerst diegene afslepen die in sloot staan en dan diegene die op midden terrein staan.

Als je in sloot staan dan wil je er wel uit namelijk en als je al een tijd op midden terrein sta dan kan er 1 minuut nog wel bij.

Ontsteking gewisseld met hulp van martijn Boersen.

Er kwamen nog medeclub genoten van Mopar Club holland langs

Sneltste tijd 20.628.

 

Manche 3

In manche 3 ( mache 6 van de dag ) band er af in eerste ronde net nadat Willem koopman in de eerste ronde op zijn dak ging door de kuilen.

 

 

De finale was leuk om te zien.  Ik stond er echter niet in helaas.

Ik stond de finale te kijken naast mevrouw Greidanus en die mevrouw heeft wel een hele aparte manier om met wedstrijdspanning om te gaan.

Dit mept ze namelijk van der af en het liefste tegen iemand die naast haar staat en ze attendeert de hele omgeving om haar heen wat de verrichtingen zijn van haar Durk. Wel leuk al had ik liever naast meneer Greidanus gestaan.

Over de hele dag genomen had Bas Stolk toch indruk gemaakt op mij met de enorme sprints die hij maakte.

Ik denk dat die de hoogste snelheid haalde.???

Ook vond ik 64 sterker rijden dan dat ik eerder gezien had, zeker in finale.

H64 had wel 1 manche overwinning laten leggen in mijn ogen. De auto is goed genoeg.

Toon ook weer hard naar voren gereden en finale gewonnen, op 65 jarige ? leeftijd.

 


Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op  zondag 10 juni 2007.

Ik was op tijd in Sint-Maarten, zo rond 9.10 uur en dan is bijna meer dan de helft van de stockcar F1 rijders al aanwezig.

 

De trend van het op tijd aanwezig zijn lijkt in Sint Maarten door te zetten.

Dus gezellig hier en daar wat kletsen en zo / wachten tot start / carburator nog even uit elkaar gehaald

Paar dagen van te voren had het flink geregend en dat was op de baan te zien maar na 1 manche ging het al stuiven.

 

Rijderbriefing

Bij deze briefing is net als bij de vorige keer gewezen op vertrektijd / opening poort voor coureurs een half uur na de stockcar Finale

Verder werd er uitleg gegeven over de lekke banden en of al dan niet doorrijden hier mee.

En er werd verteld dat de baan op donderdag nog onderwater had gestaan wegens de harde regen.

 

Manche 1

Bij de eerste start drukte 23 mij om en raakte vast aan mij.

Het enorme gebots in de eerst bocht daar werd ik niet blij van omdat dit direct na de start gebeurde.

Daar sta je dan midden in de bocht. Klap na klap vang je.

Op gegeven moment wilde de auto weer starten en kon ik achteruit in de rondte los komen van 23 en hij kon weg en ik iets later ook.

Was wel spannend en tot mijn verbasing kwam ik met minimale schade weg en over de finish. 

De eerstvolgende cross wordt dus niet gereden door #112  omdat de verbouwing is gestart.

Manche 2

Kwam ik over de finish.

1 keer was ik opsleeptouw genomen door #2 want ik zat vast op zijn zijrek, achterstevoren,  dus ik zag de baan met 60 per uur achteruit maar kwam gelukkig weer los op midden terrein.

 

Manche 3

Kwam ik over de finish.

 

Finale

# 215 ging erg had en ging ook bijna op zijn kant in de bocht en ik zag dit voor mij gebeuren.

In de finale raakte ik bij inhalen van Bart ook Durk die mij weer inhaalde. Volgens mevrouw Greidanus ging dit maar net allemaal goed.

Durk werd 1 dus dan is het voor hun goed gegaan. En Ted was 2 en dat is ook net. De baan was zwaar en de rit met 2 her-starts duurde lang en mijn benzine was pisheet zodat ik waarschijnlijk last had van Vapour lock en daar door liep die niet goed en het was warm dus best afzien maar wel erg leuk. 

Eindelijk sta ik eens bij de finale-uitslag van de ACON in Sint-Maarten met een 10e plaats.

Ik ben dus op 1 dag bij de acon 4 keer over de finish gekomen en had geen zware schade terwijl ik toch pittig in het gedrang had gezeten.

Als monteurs waren mee; Ed, Marcel, Gilbert, Hein ( Danny kwam met zijn vrienden even kijken )!

Foto's van Hein op http://www.pixagogo.com/5984754391

Zo dat waren al weer 8 crossen in dit jaar voor Stockcar 112 en ik denk dat we best wel een betrouwbaar karretje hebben.  

We gaan nu even verbouwen en we weten niet wanneer we daar mee klaar zijn

Voorkant wordt behoorlijk gewijzigd.


Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op  zondag 27 mei 2007.

Ik had een paar dagen voor de cross met Marcel en Ed de spoiler geel geschilderd.

Er was een mailtje binnen gekomen waarop stond dat ik in grading was gestegen.

Zondagochtend was op tijd onderweg naar Sint-Maarten maar bedacht halverwege dat transponder nog in de oplader zat dus ik raakte nog even terug.

In Sint-Maarten wilde de auto eerst niet goed starten maar dat was na enig knutsel werk toch merendeel van de dag over.

Manche 6 ( voor mij de derde manche die dag ) daar valt wat over te vertellen, die duurde voor mij 10 meter.

Finale duurde voor mijn een paar ronde en een herstart en 20 meter.

Er was iemand die dacht dat ik hem had aangereden in manche 4.

Ik was dat voor zover ik weet niet en ik heb wel een idee wie dacht dat hij dat wel was. 

De aangereden persoon duwde mij vanaf de start in de sloot in manche 6. 

Hier na kwam de finale en toen moest ik starten achter deze persoon en toen vergat ik ook te remmen.

Kortom, 2 banden stuk, weinig benzine verstookt beetje nat geregend maar wel aardige dag.

#14 ging erg hard.

Finale

In de finale raakte #94 snel in sloot en die werd er weer uitgevist. Daarna herstart en toen had ik #8 voor de bumper en die had mij in sloot geduwd de manche er voor dus dat was klaar.

 


Verslag Acon autocross in Sint-Maarten op  zondag 29 april 2007.

Ik was op tijd in Sint-Maarten en was als eerste bij Wilfred voor bon.

Het weer was heerlijk.

Daar ook een praatje gemaakt met dhr Mink waarvan ik later het vermoeden kreeg dat hij in de familie van Wilfred zit.

Bij keuring een waarschuwing gekregen dat ik gordels moet vervangen voor de volgende cross.

Dit zal geen probleem zijn omdat ik toch al nieuwe heb leggen.

Na afloop raakten we met Shanna mee voor een biertje alwaar ook 2 stockcarbussen voor de deur stonden van Team #34 en #172.

Het was nog erg gezellig in Warmenhuizen en toen om 24.00 het bier op was raken we nog naar de klok.

Ik lag na de nodige cola om 0.55 uur in mijn eigen bed omdat we de volgende ochtend om 7.50 uur koffie zouden drinken voor vertrek naar FAC.

Er waren 54 stockcar's en dat is best een groot aantal.

Er hadden er nog wel meer kunnen zijn aangezien ik er zo een heel aantal kan opnoemen die er veel zijn maar er nu niet waren.

 

Als monteurs waren mee; Ed, Marcel, Gilbert, Hein ( Danny kwam met zijn vrienden even kijken )!

foto's van hein op http://www.pixagogo.com/5954164712

 


punteneindstand ACON Stockcars seizoen 2007
stand startnr. naam coureur 29-apr 27-mei 10-jun 8-jul 12-aug 9-sep totaal
1 29  Durk Greidanus 32 27 29 23 21 32 164
2 3  Ouwe Bijlsma 7 1 23 25 25 19 100
3 32  Axel Nijs 13 5 32 21 1 15 87
4 93  John de Buck 23   25 29 1   78
5 76  Wierd Gietema 29 1 21 11 13 1 76
6 26  Jan van der Iest 17 1 25 3 1 27 74
7 540  Job Honderd 17 15 3 11 1 21 68
8 2  Toon Vronik 1 1 15 32 1 11 61
9 14  Arjan Koorn 9 32 1 17 1   60
9 43  Haye Dijkstra 23 1 15 19 1 1 60
11 84  Mark Woudenberg 21 13 13 5 1 5 58
12 31  Ted Blom 1 1 15 1 29 1 48
13 840  Bas Stolk 1   1 27 9   38
14 46  Rob Hink   1     19 17 37
15 64  Richard Talsma 1 1 1 5 27 1 36
16 35  Fred Hink 9 21 1 1 1 1 34
16 61  Koen Maris 27 1 1 1 3 1 34
18 808  Mark v d Hoeven 1 19 11 1 1   33
19 332  Robert-Jan Schutter 1   1 1   29 32
20 94  Age Koudenburg   25 1 3 1 1 31
21 41  Peter Koorn 1 17 1 9 1 1 30
21 151  Marco Falkena 1 1 1 1 1 25 30
23 124  Feite v d Veen   27 1 1     29
23 133  Wiger Hellema         29   29
25 17  Bouwe Arjen Hiddenga 1 23 1   1 1 27
25 227  Sip Woudstra 1 1   1 23 1 27
27 112  Arjan Ligthart 1 1 1 1 1 21 26
28 11  Onno Pietersma 13 1 7 1     22
28 132  Roy v Zuilen 3   1 1 17   22
30 60  Henk Maris 1 5 1 1   13 21
31 12  Pieter Dogger   1 7   7 1 16
31 113  Raymond v d Hadelkamp 1 1 1 11 1 1 16
33 7  Ton Blokker 1 1 1 1 1 9 14
33 67  Marco Kandt   1     13   14
35 393  Gert Elzinga     1   1 11 13
36 299  Wijtse Hempenius 1       11   12
37 51  Pablo Brandenburg   1 1 1 1 7 11
38 23  Gerrit Visser 1 5 1 1 1 1 10
39 172  Ron Verkerk 5   1 1 1 1 9
40 33  Siem de Porto 1 1 1 1 1 3 8
40 98  Piet Scholtanus 1 5 1     1 8
42 63  Appie Maris 1 1 3   1   6
42 97  Martijn de Veij 1 3 1 1     6
44 38  Bart Koopmans 1 1 1 1 1   5
44 53  Sjors de Jong 1 1 1 1   1 5
44 59  Wim Broere   1 1 1 1 1 5
44 90  Roelof v d Veen 1 1 1 1   1 5
44 96  Johan Biemers 1 1 1 1 1   5
44 179  Sjaak Kentie 1   1 1 1 1 5
44 223  Jannes Boskma 1 1   1 1 1 5
51 20  Bert de Vries 1       3   4
51 37  Willem Koopmans   1 1 1 1   4
53 4  Robert Braaksma   1 1   1   3
53 8  Will Klaassen 1 1 1       3
53 9  Johan Tolsma 1 1   1     3
53 13  Ronald v d Hadelkamp 0 1 1 1     3
53 215  Albert Sikkema     3       3
53 267  Arie Kandt   1     1 1 3
59 16  Edwin de Smidt   1 1       2
59 21  Jeroen Wekema         1 1 2
59 22  Stephan Raateland       1   1 2
59 58  Joop Veltkamp         1 1 2
59 65  Jan Sparreboom 1       1   2
59 68  Kees van Randwijk 1       1   2
59 73  Catrinus v d Meer       1 1   2
59 79  Martin Vaars   1 1       2
59 91  Jitze v d Berg 1   1       2
59 92  Remco de Buck 1       1   2
59 126  Johan Kranenburg   1     1   2
59 185  Jaap v d Velde 1       1   2
59 289  Richard Venema         1 1 2
59 334  Wim Kuijf       1   1 2
59 474  Cor Snoeij 1 1         2
74 5             1 1
74 6  Pascal Spigt 1           1
74 18  Lieuwe de Vries         1   1
74 44  Iemand van Texel           1 1
74 52  Danny Winkel   1         1
74 69  Arno van drie           1 1
74 72  Jörgen Milbou         1   1
74 87  Maarten Broekman         1   1
74 111  Ronald van Baaren 1           1
74 197  Peter Ruig         1   1
74 212  Frankie Wainman (UK)         1   1
74 383  Gerrit de Vries 1           1
74 521  Haye Postma       1     1
74 811  Hans Stravers         1   1
74 931  Iwan Steenbergen           1 1

 

931 is monteur bij de buck